Diada Poliesportiva

La Diada escolar poliesportiva del Baix Ebre, se celebrarà a l’Estadi Municipal de Tortosa, el dia 8 d’abril de 2022, en horari de 9.00 hores-13.30 i englobada dins del Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF).

Aquesta iniciativa, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Ebre, compta amb el suport i l’impuls dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre i de la Representació Territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre, i la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa, els Graus Universitaris d’Educació Primària (menció d’Educació Física) i CAFE EUSES del Campus Terres de l’Ebre de la Universitat Rovira i Virgili, el CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva de l’Institut de Tecnificació d’Amposta, Tortosa Sport i les entitats esportives participants.

Aquesta jornada anirà destinada a l’alumnat de primer d’ESO.

El Consell Esportiu del Baix Ebre s’encarregarà de la despesa del desplaçament en autobús dels alumnes del centres educatius de fora de Tortosa inscrits a la jornada.

La data límit per a enviar les inscripcions és el 8 de març de 2022,  al següent correu electrònic: esportsterresebre.presidencia@gencat.cat