Dia mundial

Com cada any, el 16 d’Octubre celebrem el dia Mundial de la conscienciació davant d’una aturada cardíaca.

Des dels centres educatius ensenyem SVe des del programa de Suport Vital als centres educatius (SVe), un any més amb l’objectiu de sensibilitzar a tothom i de difondre al màxim la importància de saber actuar davant d’una mort sobtada, des del Grup de Treball de Suport Vital Bàsic a les Terres de l’Ebre us volem fer arribar dos vídeos elaborat per l’alumnat del CFGM Emergències Sanitàries de l’Institut de l’Ebre de Tortosa i una proposta d’activitats.

Us convidem a visualitzar-lo amb el vostre alumnat per tal de fer-ne difusió i crear alguna activitat pròpia i difondre-la a través de les xarxes socials del vostre centre educatiu (bloc, telegram, instagram,…) i compartir-ho també a: #SVeTerresdel’Ebre, @CentresSVe, Facebook: Svb Ensenyament Terres de l’Ebre

Video PLS Síntesi.mp4

Video RCP.mp4

Proposta d’activitats:

1- A partir de la visualització dels  vídeos:

elaboració d’un pòster, entrevistes, audios, cartells, vídeos…ens agradaria l’aportació dels alumnes:

Que  us ha aportat, que us ha semblat, ho trobeu important, sabrieu que fer en un cas…

Desde tutories, reunions, Ampa..donar a conéixer de la importància d’aprendre el SV al centre educatiu i  com poden fer difusió a la família i societat.

2- Entrar a l’enllaç a la pàgina web del Consell Català de Ressuscitació on hi podeu trobar i participar en activitats interactives molt interesants i participatives per poder realitzar amb el vostre alumnat, podeu escollir quina activitat segons el nivell educatiu que impartiu.

16 octubre – Dia Mundial Conscienciació Aturada Cardíaca

Un dia per sensibilitzar!

Des d’avui fins al mes de novembre, us animem a participar fent difusió des del vostre centre(web, twitter, facebook…)

posant:   #SVeTerresdelEbre

compartint-ho a