Descobreix la teua ciutat

El Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre i la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa organitzen el Pla d’Activitats Educatives “Descobreix la teua ciutat”.

El conjunt d’activitats programades ha de permetre als i les alumnes dels nivells d’ensenyament obligatori de de Tortosa apropar-se als espais i serveis que els ofereix la seua ciutat. Pretenem també, ajudar a conèixer el funcionament de la ciutat i afavorir la formació dels i les nostres alumnes vers una ciutat més sostenible.

Enguany el Pla consta de 17 tallers repartits entre educació infantil, educació primària i educació secundària.

EDUCACIÓ INFANTIL
La casa dels gegants
Hola, museu
CICLE INICIAL
Coneix la policia local
CICLE MITJÀ
L’ajuntament
La casa de la música
CICLE SUPERIOR
Renaixement
A pastar fang
La ràdio
El museu de Tortosa
L’escola de teatre
Passeig de les cultures
EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA
L’arxiu
Despuig i els Col·loquis de la insigne ciutat de Tortosa.
Taller de creació literària: Tortosa, sota l’ombra de Vergés.
Visita al refugi antiaeri
Quiz at the museum
De Palau en Palau

Participen, en el desenvolupament dels tallers, les institucions següents: Ajuntament de Tortosa, Escola d’Art, Policia Local, Ràdio Tortosa, Museu de Tortosa, Escola de Teatre, Arxiu Comarcal i la Biblioteca Marcel·lí Domingo.

[+INFO]