Descobreix la teua ciutat

El Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre i la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa organitzen el Pla d’Activitats Educatives “Descobreix la teua ciutat”.

El conjunt d’activitats programades ha de permetre als i les alumnes dels nivells d’ensenyament obligatori de de Tortosa apropar-se als espais i serveis que els ofereix la seua ciutat. Pretenem també, ajudar a conèixer el funcionament de la ciutat i afavorir la formació dels i les nostres alumnes vers una ciutat més sostenible.

Ja està obert el període per realitzar la inscripció al programa d’activitats fins el 24 de gener.

Enguany el Pla consta de 17 tallers repartits entre educació infantil, educació primària i educació secundària.

EDUCACIÓ INFANTIL
La casa dels gegants
Hola, museu
CICLE INICIAL
Coneix la policia local
CICLE MITJÀ
L’ajuntament
La casa de la música
CICLE SUPERIOR
Renaixement
A pastar fang
La ràdio
El museu de Tortosa
L’escola de teatre
Passeig de les cultures
EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA
L’arxiu
Despuig i els Col·loquis de la insigne ciutat de Tortosa.
Taller de creació literària: Tortosa, sota l’ombra de Vergés.
Visita al refugi antiaeri
Quiz at the museum
De Palau en Palau

Participen, en el desenvolupament dels tallers, les institucions següents: Ajuntament de Tortosa, Escola d’Art, Policia Local, Ràdio Tortosa, Museu de Tortosa, Escola de Teatre, Arxiu Comarcal i la Biblioteca Marcel·lí Domingo.

[+INFO]