Concurs educatiu

13a. edició
Inscripció oberta

QUI HI POT PARTICIPAR?
Alumnes de Secundària, Batxillerat i Cicles For- matius de centres escolars i als nois i noies de 13 a 18 anys membres de casals de joves o centres de lleure de Catalunya. han d’estar vinculats i tutoritzats des dels centres escolars, centres de lleure o casals de joves.

COM PARTICIPAR-HI?
Es pot participar individualment o en equips de fins a quatre membres i s’ha d’esytar associat a un educador/tutor responsable

QUINES MODALITAT HI HA?
Anunci gràfic.
Vídeo per a Instagram.
Projecte de millora

RECURSOS DIDÀCTICS
Per afavorir els treballs dels educadors i participants, a la pàgina web del concurs es troba un conjunt de recursos didàctics, tant de la temàtica específica d’enguany com de la mobilitat i la seguretat viària en general.

+[info]