Cicle webinars

La comunitat educativa necessita, més que mai, suport per al desenvolupament continu dels seus coneixements i habilitats en un món canviant, especialment des de la irrupció de la pandèmia de la Covid-19. El canvi cap a les competències transversals, l’aprenentatge multidisciplinari i interdisciplinari, els nous enfocaments pedagògics, així com els entorns d’aprenentatge més flexibles i rics en tecnologies, són reptes importants per a les escoles.

mSchools organitza a participar en “Desdibuixant les parets de l’aula”. El repte de l’aprenentatge a les aules del s.XXI”, un cicle de quatre webinars formatius que persegueix capacitar els docents amb les habilitats necessàries per fomentar un treball col·laboratiu a l’aula, millorar la competència digital docent i impulsar el treball per projectes, sent la plataforma Mobile History Map una de les eines vehiculadores.

El cicle de quatre webinars tindrà lloc de novembre 2020 a març 2021. Cada sessió tindrà una durada d’una hora i mitja, aproximadament, i comptarà amb diverses personalitats del sector educatiu a Catalunya. Les dates són:

25 Novembre 2020 – Sessió 1
Metodologies actives i tecnologies digitals a l’aula

20 Gener 2021 – Sessió 2
El coneixement: d’on i com aprenem?

17 Febrer 2021 – Sessió 3
Ètica digital: reptes i oportunitats.

10 Març 2021 – Sessió 4
Les aules, una finestra oberta al món.

+[info]