Cicle conferències

Cicle conferències Nous Currículums

Enllaç a inscripció i descripció de l’activitat.

Codi de l’activitat: 8060891806.

El Centre de Recursos Pedagògics del Montsià ha organitzat un cicle de conferències per al segon i tercer trimestre emmarcat dins del pla de Formació de Zona on diferents experts tractaran temes relacionats amb la nova normativa del currículum:

• Els ODS, metodologies globalitzades i competència global, a càrrec d’Esteve Juanola i Manel González-Piñero (09/02/2023).
  • Treball emocional a l’aula, per J. Carles Folia (16/02/2023).
  • Resolució de conflictes, a compte de J. Carles Folia (02/03/2023).
  • El model DUA i la Neuroeducació, conduïda per David Bueno (24/03/2023).
  • Com aprenen els/les alumnes? Quines estratègies ajuden a promoure l’esforç en l’alumnat?, per Héctor Ruiz (31/03/2023) Conferenciant i data provisional.