Càpsula de Medi

Segona Càpsula de Medi d’aquest curs. Aquesta vegada, dedicada a L’Oceà dins l’aula. Qui agafa el repte?.

A partir d’entendre la importància cabdal de l’Oceà per al funcionament planetari i per a la humanitat, es presentaran algunes propostes per a treballar temes marins ben diferents tant dins com fora de l’aula, de manera multidisciplinària i mirant cap als ODS.

Hi intervindran:
Begoña Vendrell, biòloga i antropòloga, professora de ciències experimentals a l’Escola Sant Gregori de Barcelona, on també hi desenvolupa un projecte de Forest School.
Anna Gili, mestra d’infantil i primària de l’Escola Rius i Taulet de Barcelona.

La sessió tindrà lloc el dia 22 de març de 17.30 h a 19.30 h.

Serà retransmesa pel canal de Youtube Àmbit Científic i Medi. CESIRE

Podeu inscriure-us en aquest enllaç