Havent passat un darrer trimestre del curs 2019-2020 molt complicat, els centres educatius s’han organitzat, dins de les seves possibilitats, per donar resposta a la continuïtat del servei d’ensenyament-aprenentatge, extraient-ne lliçons apreses, però també identificant necessitats.
Amb aquesta activitat formativa es volen treballar els aspectes que cal considerar en situacions d’aprenentatge mixt (presencial i virtual), extreure’n aprenentatges de l’organització digital dels centres en aquest període passat, i començar a esbossar propostes de millora en l’àmbit de la governança digital.
Objectius:
- Compartir propostes organitzatives desplegades per a organitzar l’aprenentatge en línia, identificant casos d’èxit, necessitats o limitacions que s’hagin trobat, i conèixer possibles solucions, alternatives i/o recursos.
- Conèixer els elements que caldria considerar en un pla de contingència que doni suport a l’aprenentatge i les comunicacions en línia, partint de l‘experiència viscuda i considerant l’adequació a la realitat de cada centre.
- Disposar d’una visió molt aplicada (pràctica) bàsica sobre aspectes relacionats: plataformes LMS, canals de comunicació educatius, internet segura, protecció de dades i llicències d’ús de materials.