Bones pràctiques

Inspecció, direccions i orientadores educatives de centres públics que imparteixen ESO, treballadores socials i directores dels EAP hem gaudit d’una jornada on hem compartit  bones pràctiques.

L’EAP del Baix Ebre hem presentat l’orientació: acompanyament continuat de l’alumnat. Hem incidit en el pas a l’etapa postobligatòria i en quines sortides tenim al territori.

Podeu trobar tota la informació a la web ESTUDIAR A LES TERRES DE  LEBRE, CAMINS A LA POSTOBLIGATÒRIA.

Aquest recurs facilita l’orientació de l’alumnat després de l’ESO. A la web es recullen totes les opcions per completar la formació amb o sense el graduat en ESO als centres de les Terres de l’Ebre.

És una eina útil per als orientadors i orientadores dels instituts i que també ajuda a l’alumnat i a les famílies a conèixer els diferents itineraris acadèmics, les vies d’accés a cadascun dels estudis i quines possibilitats de continuïtat formativa hi ha en cada cas.