Biblioteques escolars: sessió presencial

PuntEduEls cursos telemàtics:
BE1E – La biblioteca escolar I: ePèrgam, gestió i organització
BE1D – La biblioteca escolar I: Concepte i dinamització
es complementen amb una visita en una biblioteca escolar, on ens expliquen un cas real de funcionament.

L’objectiu d’aquesta sessió presencials és que visualitzeu en una biblioteca d’un centre educatiu tot allò que heu estat treballant en el curs telemàtic. Els responsables de la biblioteca de l’ESC de Ferreries i la referent territorial de biblioteques escolars dels Centres de Recursos Pedagògics us explicaran el funcionament i la dinamització de la biblioteca.

Per a les persones de les Terres de l’Ebre, la sessió es farà aquest proper dimecres 27 de gener de 2016 a partir de les 17:30 hores a l’Esc de Ferreries de Tortosa.

Per les característiques de la sessió la obrirem a qualsevol docent interessat en el contingut de la mateixa.