Biblioteques escolars

Les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar són el resultat del treball dels membres del comitè Permanent de l’IFLA Section of School Libraries i del Comitè Executiu de la International Association of School Librarianship (IASL), així com d’altres membres de la comunitat internacional de biblioteca escolar, que han compartit els seus coneixements i passió pel projecte.

El COBDC ha publicat la traducció al català de la segona edició revisada de les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar, projecte dut a terme en col·laboració amb el Departament de Cultura i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta nova edició ha estat desenvolupada per donar suport als professionals que treballen en biblioteques escolars així com als gestors dels centres educatius en la seva feina de garantir que tot l’alumnat i professorat tingui accés a programes i serveis efectius de biblioteca escolar, proveïts per personal bibliotecari qualificat.

Tots els centres educatius de la comarca podeu recollir, al CRP del baix Ebre, un exemplar de les Directrius.