6a Trobada Pedagògica

A les 9 h Rebuda i acreditacions
A les 9:15 h Benvinguda i visita guiada al 35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya.
A les 10:30 h Presentació de llibres de poesia: A càrrec de Dani Espresate (Servei de Suports i Recursos Lingüístics).
A les 11:15 h Pausa per esmorzar.
A les 11:45 h Presentació d’experiències.
“La poesia: un tresor educatiu al Pla d’Urgell”, a càrrec del CRP del Pla d’Urgell. Centres participants: Escola Les Arrels de Mollerussa, Escola Minyons d’Urgell de Fondarella, Institut Terres de Ponent de Mollerussa, Escola Sant Roc de Barbens.
“Llums, càmera, poesia!”, a càrrec de l’Institut La Garrotxa, Olot.
A les 13:00 h Espectacle poètic Branques, a càrrec de Meritxell Gené.
12 poetes d’arreu dels Països Catalans del segle XX, units per una especial sinceritat i intensitat de viure, cants a la terra i l’amor.

Destinataris: docents d’educació infantil, primària i secundària, responsables de biblioteca escolar i altres. El Departament d’Educació certificarà 5 hores de formació.

Període d’inscripció: de l’11 de març al 4 d’abril de 2019.