#100tífiques

L’ 11 de febrer és el dia Internacional de la dona i la nena a la ciència i s’organitza la tercera edició de  l’esdeveniment #100tífiques.  #100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, tot fomentant accions conjuntes entre científiques d’acadèmia i d’empresa i  fomentar una relació més directa i recíproca entre la ciència i la societat. Podeu consultar la web #100tifiques.cat per més informació.

Aquest projecte organitza un seguit de  xerrades amb dones científiques, l’activitat va adreçada a 6è de primària i a primer d’ESO.

Més de 450 #100tífiques es connectaran amb 480 escoles per explicar a xiquetes i xiquets que poden arribar a ser el que vulguin.

L’acte començarà amb la projecció d’un vídeo que els centres us podeu baixar des de la vostra àrea privada de gestió. En aquest vídeo de 10 minuts la Laia Servera, presentadora de l’InfoK, i la Jennifer Smith, enginyera i guanyadora del concurs de Monòlegs del Club la Ciència de l’FCRI us presentarà “La complexitat dels números”.

A les 11:00h, s’iniciarà la connexió amb la vostra #100tífica mitjançant el link que les escoles vàreu proporcionar en el moment de la inscripció.