Higiene de mans

El proper 5 de maig de 2019 és el Dia mundial de la Higiene de Mans. L’Hospital Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ho celebra des de 2009 amb diverses activitats dirigides a tots els professionals del centre com a estratègia de millora de la higiene de les mans impulsada per l’OMS.
En aquesta línia estratègica, des de fa ja set anys el Grup de Promoció Higiene de Mans HTVC ofereix a les escoles del Baix Ebre la realització d’un taller interactiu i d’un concurs de dibuix.
L’activitat és gratuïta, es desenvolupa al mateix centre en una sola sessió d’una hora de durada, s’adreça als alumnes de primer curs de Primària i va a càrrec de les infermeres i altres professionals sanitaris del Grup Promoció Higiene Mans HTVC, de l’HCME, de l’Agència de Salut Pública de Catalunya i de l’Assistència Primària de l’Institut Català de la Salut a les Terres de l’Ebre.

Si esteu interessats en participar podeu fer la petició enviant un correu al CRP (crp-baixebre@xtec.cat).