Exercicis per a l’alumnat amb discapacitat motriu

Durant el temps de confinament, a l’EAP del Baix Ebre hem desenvolupat programes d’activitat física terapèutica personalitzats per a l’alumnat amb discapacitat motriu.

L’objectiu ha estat afavorir el control del pes corporal i el manteniment del to muscular per millorar la qualitat de vida, ja que preservar les capacitats en aquest grup d’alumnes, és essencial per a la seva autonomia.

El programa d’exercicis per confeccionar pautes d’exercicis terapèutics del Col·legi de Fisioterapeutes  de Catalunya, ha estat un recurs excel·lent i facilitador de la nostra tasca.

Consulteu la pauta d’exercicis.

Els familiars i docents d’educació física de l’alumnat amb discapacitat motriu podeu sol·licitar-ho contactant amb la fisioterapeuta de l’EAP: e3907120@xtec.cat