Acollida d’alumnat provinent d’Ucraïna

Protocol d’acollida d’alumnat desplaçat de la guerra de Rússia contra Ucraïna als centres educatius​

Les actuacions recollides en aquest document tenen un caràcter transversal, de col·laboració i coordinació entre els diversos agents responsables, amb la voluntat de donar la millor acollida a les persones desplaçades.

Té dues finalitats:

• Atendre i acompanyar els infants i joves nouvinguts, i a les seves famílies, en el procés d’escolarització d’urgència fruit de la fugida del context bèl·lic que pateix Ucraïna.
  • Promoure l’acció integrada i complementària dels diferents agents implicats en el procés, per donar-hi la màxima coherència i contribuir així a oferir la millor resposta possible a les situacions de dol, cansament i incertesa que pateixen els infants i joves desplaçats i les seves famílies.

➡Protocol d’acollida.

➡Orientacions i recursos per a l’acollida.