Projecte Lo Planter

loPlanter

L’escola de ball, cant i música tradicional posa em marxa un projecte educatiu que contempla l’aprenentatge de les danses tradicionals de les Terres de l’Ebre. Per al curs 15/16 està adreçat a les escoles de Tortosa i es basarà en la jota, el punxonet i el cap de ball.
El projecte consta de tres fases:
. Formació de professorat.
Tallers presencials durant els dies 16 i 23 de gener i 6 i 13 de febrer. de 10:00 a 12:00 hores.
L’activitat està reconeguda pel Departament d’Ensenyament.
. Treball d’aula, en el marc del curriculum d’educació primària.
Al llarg del segon i tercer trimestre del curs.
. Trobada per a compartir i ballar amb totes les escoles participants.
Les escoles interessades en paticipar comunique-ho al CRP del Baix Ebre abans del dia 20 de novembre de 2015.
Organitza: Escola Lo Planter, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Tortosa.