CRP del Bages. Butlletí juliol 2020

Per conèixer les últimes novetats i informacions actualitzades visita la nostra pàgina web i segueix-nos al twitter @crpbages

Formació, tallers, cursos, jornades…

XVIII Jornada Anual Xarxa de Competències Bàsiques

El passat divendres 3 de juliol, va tenir lloc la XVIII Jornada Anual de la XCB, enguany en format virtual i sota el lema “Passen el poder de l’avaluació als aprenents” Podeu tornar a mirar la jornada en aquest enllaç.

Escoles d’estiu en línia

Hi ha novetats en l’apartat d’escoles d’estiu.

Encara hi ha places a moltes formacions.

Servei educatiu Parc de la Sèquia

Ja està obert període d’inscripció al Servei educatiu del Parc de la Sèquia per al curs 20-21. Podeu consultar l’oferta d’activitats a l’apartat Escoles de la web i el catàleg amb totes les fitxes de les activitats, amb paraules clau, objectius i competències.

Setmana Bio per l’alimentació ecològica

Del 17 al 25 d’octubre de 2020 es celebrarà la 8a edició de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica. Un dels projectes és  la Setmana bio a l’escola,que agrupa activitats destinades a la comunitat educativa

Petjades. Revista digital del projecte “Treballem l’art AMiC”

Ja tenim la publicació digital de la 6à edició del projecte Art, Mestres i Creació. Podeu veure com al voltant de l’art contemporani es poden vertebrar diversitat de projectes interdisciplinaris.Visiteu la pagina del projecte i no us perdeu la revista digital.

Biblioteca-Educació.Revistes del mes de Juny

Ja tenim aquí les Revistes electròniques rebudes a la Biblioteca del Departament d’Educació que podeu consultar en línia.

Apadrinem la Sèquia. Nou material audiovisual

Hem publicat nous materials a la pàgina del projecte Apadrinem La Sèquia. Són un seguit de vídeos que il·lustren diferents aspectes del patrimoni històric, cultural i arquitectònic de La Sèquia.

Biblioteques escolars: orientacions per la reobertura

Davant la incertesa de l’inici del proper curs i pensant sempre en la biblioteca dels centres educatius com una eina per a l’aprenentatge, la inclusió i l’equitat, des del programa Puntedu s’ha elaborat un document amb orientacions, reflexions i consells per la reobertura de les biblioteques escolars.