AMiC 2019-2020

Programa del curs 2019-2020

El projecte AMiC proposa la pràctica educativa com a espai de trobada per assajar diferents disciplines artístiques on els mestres i els alumnes puguin conèixer millor els llenguatges contemporanis.

Enguany la TAV-CC ens repta a crear, investigar, imaginar, composar… a partir de la paraula Petjades, un tema que, de ben segur, engrescarà a petites i petits així com a l’alumnat més gran. Un tema que vol convidar a la indagació sobre els camins realitzats i sobre l’impacte en el medi, la història o fins i tot sobre la pròpia biografia.

Per tal de desenvolupar el projecte es combinaran sessions teòriques amb sessions pràctiques dinamitzades per diferents professionals. Les propostes inicials són d’aproximació a l’art contemporani per iniciar processos de diàleg i explorar els conceptes claus que posin en relleu  la reflexió col·lectiva.

Els centres participants són:

• Col·legi La Salle (Manresa)
  • Col·legi L’Espill (Manresa)
  • Col·legi Sant Josep (Navàs)
  • Escola Collbaix (Sant Joan de Vilatorrada)
  • Escola Diocesana (Navàs)
  • Escola La Serreta (Santpedor)
  • Escola de Rellinars (Rellinars)
  • Escola Vall de Nèspola (Mura)
  • Escola Valldaura (Manresa)
  • Escola Vedruna (Artés)
  • I-E Pompeu Fabra (El Pont de Vilomara i Rocafort)