Els horts escolars com a espais educatius

Xerrada formativa a càrrec de L’Aresta cooperativa agroecològica amb el suport d’Acció climàtica de la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès adreçada al professorat, docents i tota persona vinculada al món educatiu.

En aquesta xerrada es parlarà sobre els principis bàsics de l’horticultura ecològica i de com posar-los en pràctica als centres escolars a l’hora de crear, dissenyar i mantenir un hort escolar ecològic. La sessió es durà a terme el dimecres 10 d’abril de 2024 de 18h a 19:30h al Servei Educatiu de l’Alt Penedès.

Per qüestions d’organització es demana inscripció prèvia a través del següent enllaç a l’activitat: 2010411201 Els horts escolars com a espais educatius

Objectius:

• Facilitar l’accès al coneixement sobre l’horticultura ecològica escolar
  • Promoure l’hort escolar com una eina educativa transformadora.
  • Donar eines per crear, dissenyar i mantenir un hort escolar

Continguts de l’activitat:

1. L’horticultura ecològica: Principis bàsics
  2. L’hort escolar ecològic com a eina educativa
  3. Com posar en marxa un hort ecològic al centre educatiu
  4. Disseny i planificació de l’hort ecològic al centre educatiu

Durant la sessió s’intercalarà contingut teòric i activitats per dur a terme al centre educatiu.