Cloenda del projecte LECXIT a Gelida

Ahir, 18 d’abril de 2017, es va celebrar la cloenda del projecte LECXIT entre l’Institut de Gelida i les escoles Les Fonts i Montcau, organitzat en el marc del Pla Educatiu d’LECXIT Logo VerticalEntorn.

L’acte de cloenda es va celebrar al Centre Cívic l’Escorxador.  L’objectiu principal de la trobada va ser reconèixer la feina feta tant pels voluntaris com pels infants lectors que han treballat el gust per la lectura, passant per tots els col·laboradors que han fet possible que el projecte es dugués a terme.

Així, doncs, infants, mares, pares, coordinadores de biblioteques i mestres vam compartir una estona agradable on a més de fer síntesi de tot el viscut amb el projecte, es van repartir uns diplomes acreditatius als participants i es va fer germanor amb un pica-pica.

Agraïm a la comunitat educativa de Gelida per confiar en el projecte LECXIT i els animem  que continuïn aplicant-lo els següents cursos.

IMG-20170419-WA0000Voluntaris, infants i coordinadores de les Biblioteques escolars