5a Jornada PSEC Les relacions afectivosexuals positives

El dijous 7 de març de 2024 a la sala Jove la Nau de Vilafranca del Penedès (Carrer de Baltà de Cela, 45, 47) se celebrarà la 5a Jornada pedagògica PSEC (Pla Salut Escola i Comunitat) a l’Alt Penedès. Aquesta edició s’abordarà Les relacions afectivosexuals positives i s’exposaran diferents programes de salut del territori.

Aquesta jornada va dirigida als docents referents de salut dels centres de primària i secundària de la comarca, a les direccions dels centres i a altres professionals de l’àrea sanitària.

L’objectiu és potenciar l’educació per a la salut dels infants i joves, a partir de propostes educatives d’àmbit local i comarcal.

Aquest és el programa d’actes de la jornada.

5a Jornada PSEC Les relacions afectivosexuals positives

9:00  Benvinguda i presentació de la jornada
9:10 Relacions afectivosexuals – Elena Crespi. Psicòloga i sexòloga

10:10 Tarda Jove – Atenció a la salut sexual i reproductiva (ASSIR) – Patrícia Garcia i Míriam Molina
10:45 Centres EPSAP i IPSAP – Mercè Mompel, Iolanda Bertran i Foix Ortiz
11:05 Pausa. Esmorzar saludable. Col·labora Forn Rius.
11:35 Resultat de les enquestes d’hàbits saludables 4t ESO – Lluís Camprubí – Tècnic de la secció d’informació i anàlisi del Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona.
12:10 Sexualitat i infància a les escoles – Estel Malgosa – SexAfin
13:00 L’Acompanyament afectivosexual juvenil – Adriana Brandia – Kídem