Trobada Parelles lingüístiques dels Instituts de l’Alt Penedès a l’espai jove la Nau de Vilafranca

El divendres 2 de juny es va dur a terme una Trobada de Parelles lingüístiques formades per joves dels instituts de la comarca. De les 120 parelles que s’han creat aquest curs a les aules de secundària, uns 70 alumnes han celebrat a l’espai jove la Nau una activitat que té per objectiu fomentar l’ús de la llengua catalana, crear vincles amb l’alumnat nouvingut i conèixer l’entorn.

L’acte es va iniciar amb la presentació de les activitats d’estiu per part dels responsables de l’espai Jove la Nau. Seguidament, es va fer un taller de dinàmiques de convivència i cohesió amb una molt bona participació de tot l’alumnat i, finalment, la referent del Voluntariat per la Llengua del Consorci de Normalització Lingüística va fer entrega dels Diplomes a tot l’alumnat que ha participat del Projecte.

La valoració és molt positiva per part dels docents i de l’Equip LIC. Esperem poder organitzar moltes més trobades!