Treball Cooperatiu

El passat dia 4 d’octubre de 2016 va tenir lloc la conferència sobre “L’aprenentatge cooperatiu des del Programa Cooperar per Aprendre/Aprendre per cooperar: experiències de centres i xarxes de centres” a la sala d’actes del Consell Comarcal de l’Alt Penedès.

Aquest acte volia donar continuïtat a algunes actuacions portades a terme el curs passat en relació al treball cooperatiu i donava el tret de sortida al Pla de Formació de Zona de l’Alt Penedès.

Amb l’objectiu principal de donar a conèixer el treball en xarxa que porten a terme molts centres de Catalunya es va convidar al Dr. José Ramon Lago, Coordinador del Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat de la UVIC-UCC i a dos centres que van presentar la seva experiència en relació a la temàtica plantejada.

• Escola Camí del Mig (Mataró). Presentarà l’experiència la senyora Anna Oliveres, directora de l’escola i coordinadora del Grup d’Aprenentatge Cooperatiu del Moviment Educatiu del Maresme (MEM).
  • Institut del Ter (Manlleu). Presentarà l’experiència la senyora Cristina Grifell, psicopedagoga i orientadora del centre.
programacaac
Imatge cedida per la premsa del CCVP