MOST a les escoles | 2022

El MOST A LES ESCOLES és la programació del Most Festival dirigida als alumnes de cicle superior de primària, secundària i batxillerat i enguany n’arriba la 8a edició d’aquesta secció.

Objectius d’aprenentatge:

• Potenciar la sensibilitat estètica i creativa de l’alumnat.
• Conèixer i propiciar la reflexió al voltant del patrimoni cultural i gaudir-ne a través de la descoberta del món de la vinya i el vi.
• Estimular una actitud analítica respecte a la lectura de la imatge audiovisual.

El projecte es desenvolupa en dues parts:

📽 VISIONAT

El MOST A LES ESCOLES presenta tres curts diferents per visionar. Cada centre escull aquell que més li pugui interessar. La selecció de pel·lícules són tant nacionals com internacionals i de gèneres molt diversos: ficcions, documentals, publicitat.

Durada de les sessions, entre 45 i 60 minuts, seguit d’uns 30 minuts de debat amb el grup dinamitzat per l’equip educatiu del museu.

Cost de l’activitat: 2 euros per alumne

Aquesta primera part de visionat i debat en grup es farà a:
. Vilafranca del Penedès. A l’Auditori del VINSEUM, de l’1 al 18 de novembre.
. Sant Sadurní d’Anoia. A la Biblioteca municipal, el 8 i 10 de novembre.

📲 #VideoPensaments

Per complementar el visionat dels curtmetratges es proposa una segona part, una activitat optativa a l’aula, on els alumnes han d’enregistrar en un petit audiovisual dels pensaments i reflexions que els han generat els curts.

Els millors #VídeoPensaments optaran als premis Verema (primària) i Mallol (secundària i batxillerat).

ℹ INSCRIPCIONS I INFORMACIÓ

Per correu electrònic a educacio@vinseum.cat, al telèfon 938 900 582 o al 609 081 347.