La festa del dibuix a Vilafranca

bigdraw

Aquest dissabte 22 d’octubre Vilafranca s’estrena com una de les seus que acollirà #TheBigDrawFestival, la Gran Festa del Dibuix, que té lloc durant el mes d’octubre en diverses ciutats del món (http://thebigdraw.org/), engegada a Londres l’any 2000 (el Museu Picasso ho lidera des del 2009 a Barcelona). Una festa que té com a objectiu apropar el dibuix i la cultura visual a la ciutadania.

Hi participen diferents col·lectius artístics de la comarca: escola municipal Arsenal, col·lectiu Gargot, Zig Zag centre d’expressió artística i les Matinals de Dibuix Domèstic. En diferents espais de la ciutat s’oferiran tallers de diverses tècniques de dibuix i il·lustració participativa. En total, seran 6 tallers gratuïts, que es faran simultàniament entre les 17 i les 19 hores, adreçats a totes les persones que vulguin experimentar de manera lliure i espontània amb el dibuix, eina de coneixement, expressió i creació.

Seria un plaer gaudir de la presència dels nens i nenes, joves i adults de les escoles i instituts.

Us adjuntem el PROGRAMA en pdf.

TALLERS

Taller 1 | CREA TRAÇ EN XARXA. A càrrec de l’Escola Municipal d’Art Arsenal. Lloc: Pati de la Capella de Sant mapa_bigdrawJoan

Taller 2 |  TALLER DE GRAFITTI. A càrrec de Joan Ramon Buisan i Marta Povez Lopez del col·lectiu Gargot. Lloc: Carrer d’en Coll

Taller 3 |  TALLER DE DESCOBERTA DE LA TÈCNICA MIXTA. A càrrec de Zig-Zag Centre d’Expressió Artística. Lloc: Plaça de Santa Maria

Taller 4 |  MÀQUINES PRIMIGÈNIES DE DIBUIX DE TRACCIÓ HUMANA. A càrrec de Marta R. Peribáñez i Elisabet Rius de les Matinals de Dibuix Domèstic. Lloc: Plaça del Campanar.

Taller 5 |  DIBUIXEM A TRAVÉS DE LA FINESTRA. A càrrec d’Anna Mongay, Eva Sans i Muntsa Gonzalez del col·lectiu Gargot. Lloc: Claustre de Sant Francesc.

Taller 6 |  GALERIA DE RETRATS. A càrrec de Ricard Aranda, Sònia Cabestany i Mercè Galí del col·lectiu Gargot. Lloc: Palau Baltà

• En cas de pluja els tallers 3, 4 i 6 s’ubicaran als porxos de la plaça Sant Joan. El taller 2 es realitzarà en una altra data a concretar.