III Concurs JO TINC LA PARAULA 2022-2023

En el marc del programa de comunicació oral Tenim la paraula, el Departament d’Educació convoca el III concurs Jo tinc la paraula, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, experiències, etc.

Amb l’etiqueta #jotinclaparaula podeu veure les propostes dels centres participants a les xarxes.

Compta amb les categories A. Alumnat de 1r i 2n d’ESO, B. Alumnat de 3r i 4t d’ESO, C. Alumnat de Batxillerat i una categoria adreçada a nous parlants.

Els treballs s’han de lliurar entre el 2 de novembre de 2022  al 17 de febrer de 2023. Bases del concurs.

Animeu-vos a participar-hi!