Arquitectura a les aules

Des de la Coordinació del Grup Territorial del Garraf-Alt Penedès del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) ens arriba l’activitat ARQUITECTURA A LES AULES organitzada des del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya i dirigida a tots els docents i centres educatius del Garraf i l’Alt Penedès.

Característiques de l’activitat:

– Es realitza durant la Setmana d’Arquitectura que organitza el COAC del 7 al 17 de maig de 2020.
– Consisteix en la realització de TALLERS I XERRADES dins de l’horari lectiu als centres escolars (escoles i instituts).
– Està impartida per ARQUITECTES del territori.
– Es definirà CONJUNTAMENT entre l’arquitecte/a designat i el centre escolar segons l’edat de l’alumnat.
– Està subvencionada pel Col·legi d’Arquitectes de Catalunya i per això és totalment GRATUITA pel centre educatiu.
– Permeten als alumnes que puguin observar, pensar i actuar seguint el fil de l’arquitectura del seu entorn més immediat. L’objectiu és aportar als infants una nova mirada sobre els espais que ens acompanyen, ens emocionen, fomenten relacions i generen dinàmiques d’inclusió.

Si treballes a una escola o institut i estàs interessat en participar-hi APUNTA’T ABANS DEL 29 DE NOVEMBRE en el següent enllaç: Inscripció centres educatius

Per a més informació podeu consultar el següent enllaç: Arquitectura a les aules 2020
Per a qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb el Grup Territorial del Garraf-Alt Penedès a l’email arquitectesdelgarraf@coac.net.

La primera edició es va realitzar aquest 2019 a la ciutat de Barcelona amb la col·laboració del Consorci d’Educació de Barcelona i va comptar amb la participació de 65 escoles i 4.000 alumnes.
Podeu consultar la Memòria de la Setmana de l’Arquitectura 2019 per a més informació.
En el següent enllaç podreu trobar els tallers que es van realitzar agrupats en les diferents temàtiques: Arquitectura a les aules 5.0

Apunta’t (abans del 29 de novembre) a la 2a edició d’arquitectura a les aules! Fem que petits i joves gaudeixin de la setmana d’arquitectura 2020. Inscripció centres educatius. Per a més informació contactar amb Grup Territorial del Garraf-Alt Penedès del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).