El CREDA estrena cabina

Des del passat mes d’Octubre 2019, el nostre CREDA torna a disposar de cabina audioprotètica pròpia. Va ser al febrer de 2014 que va ser necessari tancar la cabina situada a Vilanova i la Geltrú per un problema de ventilació, segons l’informe de la valoració… Llegeix més»

Activitat a l´escola Patufet Sant Jordi

Els i les alumnes de P3 de l’escola Patufet Sant Jordi de l’Hospitalet de Llobregat han realitzat una activitat amb l’objectiu de fer entendre i fer valorar als companys aspectes del dèficit auditiu.
Els hi han explicat el conte de l’Oliver i els audiòfons, i ha… Llegeix més»

Escapisme!!!

El passat dimecres 5 de juny els alumnes amb pèrdua auditiva,  les logopedes que enguany fem agrupament a l’institut Eugeni d’Ors de Vilafranca del Penedès i la SIAL del mateix centre,  vam fer una sortida de final de curs a la sala d’escapisme… Llegeix més»

L’associació ACAPPS cofinancia beques de logopèdia per a infants i joves

Us informem que posem en marxa la prestació de serveis d’intervenció logopèdica en el marc del PROGRAMA D’INTERVENCIÓ LOGOPÈDICA a càrrec de l’assignació tributària del 0,7% d’IRPF.
Gràcies a aquest programa, oferim a infants i joves  amb discapacitat auditiva atenció i intervenció logopèdica en modalitat individual mitjançant el cofinançament de les… Llegeix més»