Joc ambiental

La meva escola, el nostre entorn

No s’escapa als lectors que aquest quadre ambiental també esdevé un homenatge a un dels il·lustradors infantils de més trajectòria a casa nostra. Com és el cas d’en Paco Ibáñez autor del clàssic Mortadel·lo i de la famosa vinyeta de la Rue del Percebe.

Amb la intenció d’aprendre jugant, llegint i reflexionant, aquest material incorpora un altre element d’anàlisi, que permet la interacció dels infants amb les famílies. Es tracta d’un joc visual que s’identifica amb la icona ratllada del programa d’escoles verdes. D’aquesta manera el pòster incorpora 4 comportaments incorrectes, conductes poc respectuoses amb el medi ambient que cal descobrir, amb l’ajut dels adults, per tal de trobar una possible solució.