Apilo XII

Campanya per fomentar la recollida selectiva de piles: “Missió: Les piles al planeta reciclatge”.

Aquesta campanya té per objectiu fomentar la recollida selectiva de les piles i acumuladors portàtils i fer visibles els més de 10.000 punts de recollida de piles usades que hi ha a tot el territori, entre supermercats, hipermercats, botigues d’electrònica i deixalleries de Catalunya.

La campanya, que és finançada íntegrament pels sistemes integrats de gestió ECOPILAS, ERP (European Recycling Platform), UNIBAT i ECOLEC, contempla diferents accions adreçades a la ciutadania, a les escoles i als punts de venda.

ELEMENTS DE LA CAMPANYA

• Encartament als principals diaris d’un contenidor amb l’objectiu que aquestes surtin dels calaixos i es recopilin en aquests contenidors provisionalment, per dur-los després als punts de recollida selectiva.
  • Elements de senyalització als establiments comercials
  • En l’àmbit escolar es preveu la realització d’un concurs de recollida de piles entre les escoles que s’inscriguin en la campanya, i el repartiment d’un contenidor específic pel concurs, la realització de xerrades formatives a escoles de Catalunya i l’elaboració de materials de divulgació adreçats a les escoles.