BioLectures: Col·lecció TdR

En aquest espai hi trobareu els diferents treballs de recerca (TdR) que l’alumnat de batxillerat de la comarca ha anat realitzant al llarg dels anys sobre el parc natural de Cap de Creus.
Alguns dels treballs han estat seleccionats per a ser exposats al Fòrum de treballs de recerca de l’Alt Empordà i han estat premiats per diferents administracions, entitats i universitats de Catalunya.

El treball de recerca de batxillerat ha estat la font d’inspiració de futurs investigadors. Com és el cas d’en Marc Giménez Maranges exalumne de l’institut de Llançà. Doctor en ciències naturals amb “Gestió sostenible de l’aigua en zones urbanes” i professor de la universitat de Salzburg (Àustria) que l’any 2010 va fer la seva recerca dins l’àmbit del parc natural de Cap de Creus amb el treball: Estudi de les plantes invasores i de les plantes endèmiques del nostre litoral.

Treballs de recerca de l’alumnat de Batxillerat de l’Alt Empordà. Només consultables en pdf