Programa LECXIT

Perquè entenem la lectura com a base de tot aprenentatge, i el gust per la lectura com a principi indestriable de l’habit lector i, per tant, de la competència lectora; en col·laboració amb la biblioteca comarcal Sebastià Juan Arbó, hem encetat un programa de suport a la lectura en què persones voluntàries ajuden a llegir els alumnes de primària que ho fan amb dificultat.… Llegeix més»

Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica

Aquest premi s’adreça a tots els centres d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, educació professional, educació especial i llar d’infants de Catalunya, amb l’objectiu de reconèixer i incentivar els projectes i línies de treball que aquests realitzen en la promoció del coneixement de l’agricultura i l’alimentació ecològiques i de les seves implicacions socials i ambientals, tant a nivell dels propis alumnes, com de la comunitat educativa en general.… Llegeix més»

Dia Mundial de la Higiene de Mans

Amb el suport del Grup d’Higiene de Mans, a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta i als CAP de l’ICS a les Terres de l’Ebre, se celebre el Dia Mundial de la Higiene de Mans amb diverses activitats adreçades a tots els professionals i gestors, com a part de l’estratègia de millora de la higiene de mans impulsada per l’OMS.… Llegeix més»

Participa al Let’s Clean Up Europe!

El Departament de Prevenció de l’Agència de Residus de Catalunya organitza “Let’s Clean Up Europe” 2017

Les inscripcions estan obertes del 1 al 31 de març i hi poden participar administracions públiques, empreses, associacions, escoles o universitats. Els ciutadans hi poden participar a través de la seva participació directa en aquestes activitats.… Llegeix més»