Aparador d’històries

Durant les dues darreres setmanes d’abril ha tingut lloc l’activitat Aparador d’Històries. Es tracta d’un projecte on els alumnes, tant de primària com de secundària dels diferents centres de Castelldefels, són els protagonistes: escullen un llibre que els agrada i realitzen una fitxa tècnica que, juntament amb el llibre, són exposats als diferents aparadors dels negocis participants. L’activitat té els següents objectius:

• Potenciar la lectura entre els infants i joves de la ciutat.
  • Treballar les tècniques de síntesi i de valoració de les lectures.
  • Establir lligams entre els alumnes i els comerços del nostre municipi.
  • Dinamitzar l’ús de la biblioteca com un servei que el municipi ofereix als alumnes.
  • Participar en un projecte interescolar.

1. admin Autor de l'article

Hola Elia,

Hem vist que la teva escola s’ha inscrit a l’activitat! Parla amb el teu equip directiu per veure com articuleu la participació del teu grup-classe. Cordialment,

CRP Castelldefels