Bases de la crida BIBLIO(r)EVOLUCIÓ. Repensem els usos de la biblioteca escolar.

Aquesta crida es fa amb la intenció de repensar el paper de la biblioteca escolar i imaginar, de forma col·lectiva, projectes senzills i concrets que obrin fórmules innovadores de donar resposta a les funcions pròpies de la biblioteca (la formació literària i la promoció de la lectura, el desenvolupament d’habilitats informacionals i el suport a la recerca) però, alhora, també impulsin i viabilitzin el potencial d’una biblioteca escolar viva i activa quan s’orienta a donar suport de processos  de transformació educativa dels centres.

A continuació disposeu de les bases per a la BIBLIO(r)EVOLUCIÓ: