32è Saló del llibre Infantil i Juvenil de Catalunya

salo_El Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya és una fira de llibres organitzada pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya i l’Ajuntament de Mollerussa. Compta amb nombroses activitats, exposicions i visites escolars guiades.

Enguany se celebra la 32a edició, que com cada any, hi haurà visites escolars, durant les quals els infants i joves podran conèixer un escriptor o il·lustrador i els més petits gaudir amb les sessions de contacontes. Els autors i il·lustradors que hi participaran són: Núria Feijoó, Pep Molist, Santi Baró, Anna Mongay, Joan de Déu Prats, Salvador Comelles i Arturo Padilla.

També hi ha actes adreçats a docents que s’emmarquen en la 3a Trobada Pedagògica.

S’hi presentarà del dossier Biblioteca d’aula: una oportunitat per a la lectura i el coneixement. Dossier elaborat pel Departament d’Ensenyament, que dóna orientacions per organitzar i dinamitzar les biblioteques d’aula, entenent-les com a seccions de la biblioteca de centre i amb unes funcions complementàries.

S’hi explicaran tres experiències d’èxit:

• Jo sóc lector, i tu? de l’INS Joan Oró (Lleida).
  • ELVE (Èxit escolar i voluntariat educatiu), una experiència del Pla educatiu d’entorn de Pardinyes.
  • Compartim lectures: Booktrailers i Booktubers de l’Institut d’Alcarràs.

I clourà la Trobad la taula rodona L’experiència de la crítica literària de Faristol.

1 comentari

1. Retroenllaç: Biblioteca d’aula: una oportunitat per a la lectura i el coneixement | reporteducació