5th Alt Penedès English Day

mascotaED5thAquest curs, el 5th Alt Penedès English Day es troba a Olesa de Bonesvalls amb la participació de set centres de primària del territori.
Les escoles Circell de Moja, Jacint Verdaguer de La Granada, Les Vinyes de Sant Cugat Sesgarrigues, Arrels de Santa Margarida i els Monjos, Avinyonet del Penedès i Sants Abdó i Senén del Pla del Penedès seran acollides per l’escola Pont de l’Arcada d’Olesa de Bonesvalls el proper dimarts 13 de juny de 2017.

A partir de les 9h del matí i davant de la plaça de l’Ajuntament es farà la rebuda de tots els alumnes de cicle superior amb un joc per trencar el gel “Find Someone Who”. La resta de la jornada seguirà amb activitats de competència comunicativa en anglès que han estat preparant els docents participants del grup de treball del Pla de Formació de Zona de l’Alt Penedès.

Goose Game (joc de l’oca), Guess who (qui és qui), Restaurant (joc de role-play), Pass the Word (‘pasa palabra’) són els quatre jocs creats i pensats per treballar la comunicació oral en anglès.

Per acabar, l’escola amfitriona farà una petita representació teatral i tots plegats acabaran cantant una cançó de cloenda que podeu trobar en aquest bloc: altpenedesenglishday.blogspot.com