XIIIè Certamen de Lectura en Veu Alta

En aquesta edició, a Vilafranca participen 27 centres de l’Alt Penedès i Garraf de les categories de GRUMETS VERMELLS (cicle mitjà de primària), GRUMETS VERDS (cicle superior de primària) i TIMONERS (aula d’acollida CS i ESO). En total 43 lectors.
La resta de categories, CORSARIS i TROPA DE CORSARIS, participen a Vilanova i la Geltrú el 17 de març de 2017.Llegeix més»

Concurs #EFIM17

Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments (EFIM). Fins el 31 de maig de 2017.efim17

Concurs de fotografia i patrimoni a través d’Instagram, amb l’objectiu d’apropar els alumnes al patrimoni monumental. L’EFIM proposa que els alumnes de secundària, de fins a 20 anys, tinguin l’ocasió de mirar des de la seva experiència el patrimoni i que construeixin el seu propi relat amb un llenguatge creatiu.

Més informació a: http://culturaeducacio.gencat.cat/efim/

4t Concurs de booktrailers per a joves de 14 a 18 anys

Un booktrailer és un vídeo breu que serveix per donar a conèixer un llibre. I aquest concurs és una iniciativa perquè els adolescents s’engresquin a conjugar dos mons: el dels llibres que més els han emocionat amb el de la creació audiovisual.
Llegeix, prem el REC… i guanya! Animem els instituts a apuntar-se a aquesta iniciativa. Més informació en aquest enllaçLlegeix més»

Acte en línia: La Biblioteca Escolar… facilitadora de la millora educativa?

La Fundació Jaume Bofill, en el marc del programa LECXIT, ha organitzar una webinar* sobre les biblioteques escolars.
El dijous 30 de març de 18 a 19h podeu seguir aquest acte en línia, gratuït i obert a tothom, amb qualsevol dispositiu amb connexió a Internet des… Llegeix més»

Diversitat funcional | Calaix temàtic [MED-02]

A la mediateca del SE disposeu del nou calaix temàtic Diversitat funcional.
Conté recursos en préstec* amb lectures que tenen com a protagonistes infants, joves o animals amb diversitat funcional: de condicions físiques, sensorials, intel·lectuals, conductuals, de comunicació i relació; psíquiques…
Guia de contingut del calaix temàtic Diversitat funcional. Llegeix més»

Gestió administrativa i acadèmica Esfer@ secretaris i caps d’estudi

Aquesta formació va adreçada als secretaris i caps d’estudi dels centres on s’imparteix educació infantil i educació i primària. Obertes les inscripcions: Activitaesfer_formaciot restringida PUC
Activitat restringida PUC indica que haurà de ser la direcció del centre qui formalitzi la inscripció. El director o directora haurà d’entrar amb el seu identificatiu xtec i donar permisos a la formació.
Dimecres 19 d’abril de 2017 i dimarts 25 d’abril de 2017 de 15:30h a 19:30h
INS Eugeni d’Ors
av. Tarragona, s/n (Vilafranca del Penedès)
Accessos Veure PlànolLlegeix més»

Tallers territorials ‘Ara és demà’

Es demana la participació dels centres educatius i AMPES en els tallers territorials programats a Barcelona Comarques:
· L’Hospitalet de Llobregat: 16 de març de 2017
· Vilafranca del Penedès: 23 de març de 2017
Horari: de 17 a 20 hores.
Nombre de participants: màxim 40
Inscripció per mitjà del formulari publicat a la pàgina del Consell Escolar de Catalunya… Llegeix més»