Centre seleccionat per a la #BiblioRevolució

L’Escola Dr. Samaranch i Fina, seleccionada per formar part de la Biblio(r)evolució, en l’àmbit: “Us imagineu una #bibliotecaescolar com a agent d’equitat, cohesió i participació de la comunitat educativa?” Han organitzant la Gimcana de la Rateta, on hi ha participat tot l’alumnat i les seves famílies. Vegeu: pàgina web del centre i la notícia emesa a Penedès TV.Llegeix més»

Finalistes a la final territorial dels V Jocs Florals de Catalunya

Dos centres de Vilafranca del Penedès finalistes a la final territorial dels V Jocs Florals de Catalunya.
“El conillet que somniava pastanagues”, categoria A, de l’alumne Abel Mansouri Lozano de l’escola Pau Boada i “Amor infinit”, categoria F, de l’alumna Paula Martí Cabeza de l’Escola Montagut.… Llegeix més»

Semifinalistes i retransmissió del XIVè Certamen de Lectura en Veu Alta | Alt Penedès

A l’Auditori de Vilafranca s’ha celebrat l’acte dels Quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta 2018 de l’Alt Penedès. Hi han participat 56 lectors i lectores de les categories Grumets vermells, Grumets verds, Corsaris i Tropa de Corsaris, alumnes de 25 centres educatius de la comarca. Podeu veure tot l’acte a Penedès TV i el seguiment a les xarxes a #clvaaltpenedes18.
El jurat, després de valorar-ne la dicció, la interpretació i el ritme, ha seleccionat els següents lectors i lectores que han passat a la semifinal que es celebrarà a Barcelona:… Llegeix més»