XVII MOSTRA VIRTUAL TREBALLS DE RECERCA BATXILLERAT CERDANYOLA DEL VALLÈS 2020

A conseqüència de la situació extraordinària causada per la pandèmia del COVID19, la XVII MOSTRA DE TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT DE CEDANYOLA DEL VALLÈS d’aquest any 2020, s’ha fet en format virtual.

Com cada curs, l’alumnat de 2n de Batxillerat dels Instituts públics de Cerdanyola, amb la supervisió dels seus tutors i tutores de TR, han realitzat uns treballs magnífics. El rigor en la recerca, desenvolupament i conclusions extretes en el projecte han estat les característiques principals de cadascun dels TR realitzats.

Cada Institut ha escollit cinc TR per presentar en la Mostra, i d’aquests cinc, un ha obtingut una menció especial.

Els i les integrants dels grups que han elaborat els Treballs de Recerca amb menció especial rebran un VAL PER UNA NIT A QUALSEVOL DELS ALBERGS DE LA XARXA NACIONAL D’ALBERGS SOCIALS DE CATALUNYA XANASCAT.

La resta d’integrants dels grups que han estat escollits per presentar els seus TR, rebran UN VAL DESCOMPTE DE 10€ a les llibreries ÈFORA o L’ARANYA gentilesa de l‘AJUNTAMENT DE CERDANYOLA DEL VALLÈS.

En el següent video podreu gaudir de la totalitat de les presentacions dels TREBALLS DE RECERCA d’aquest curs 2019-2020.

ENHORABONA PER LA VOSTRA FEINA!!!