VI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

Ens plau informar-vos que s’ha obert el termini d’inscripció de la sisena convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya que, com sabeu, tenen com a objectius potenciar i estimular l’expressió i producció escrita, així com fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país dels nois i les noies d’educació Primària i Secundària.

Els Jocs Florals s’organitzen en les següents categories:

• A – Alumnat del cicle inicial d’educació primària.
  • B – Alumnat del cicle mitjà d’educació primària.
  • C – Alumnat del cicle superior d’educació primària.
  • D – Alumnat d’educació especial d’educació primària.
  • E – Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria.
  • F – Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria.
  • G – Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria.
  • H – Conte audiovisual i il·lustrat per a tots els alumnes de primària*.

*El treball guanyador d’aquesta categoria serà produït pel Canal Super3, per al programa “Una mà de contes”.

Us animem a consultar les BASES dels VI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA .

La categoria Conte audiovisual i il·lustrat per a tots els alumnes de primària* tindrà unes BASES diferenciades de la resta de categories que podreu trobar en l’enllaç.

Per participar d’aquests VI JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA cal omplir el Formulari d’inscripció  indicant la voluntat de participació del centre i en quina o quines categories. El període d’inscripció és fins el 15 de marçDurant la primera quinzena d’abril us enviarem la informació detallada de com i quan lliurar els treballs i de l’acte de lliurament de guardons.

Per a qualsevol consulta podeu contactar amb nosaltres (CRP). Estarem encantats d’ajudar-vos.