Formació per a impulsar l’aprenentatge amb sentit

El curs passat es va iniciar al Cesire un nou projecte: Guiar centres educatius (Escoles, Instituts i Instituts Escola) en el marc del nou currículum, amb l’objectiu d’innovar les pràctiques d’aula, a través de la reflexió, el disseny, la implementació i l’avaluació d’Experiències d’Aprenentatge amb Sentit (EAS).

En aquest moment ja tenen dissenyada la formació, ja tenen un equip de guies capacitat per a fer l’acompanyament als centres i ja han demanat la col·laboració dels Serveis Educatius per a poder fer extensiva aquesta oferta al territori. Us deixem enllaç a tota la informació.

Si el vostre centre està interessat en aquest acompanyament, només cal que us poseu en contacte amb el Centre de Recursos Pedagògics per sol·licitar la participació en aquesta formació.