CENTRES DE LA XCB DE LA SELVA II
INS R. Coll i Rodés (Lloret de Mar)
Xarxa 0 |
ESC Quatre Vents (Blanes)
Xarxa 13 (des de 20-21) |
ESC Mn. Joan Batlle (Blanes)
Xarxa 13 (des de 20-21) |
ESC Pinya de Rosa (Blanes)
Xarxa 13 (des de 20-21) |
ESC Sa Forcanera (Blanes)
Xarxa 13 (des de 21-22) |
Xarxa 13 (des de 22-23) |
Xarxa 13 (des de 22-23) |
FORMACIONS XCB curs 2022-2023
28 de setembre de 2022 | Sessió 0. Trobada virtual amb les persones que s’incorporen el curs 2022-23 a La Xarxa. |
Materials enllaçats a l’Odissea
________________________________________________________________________________________________________________________________
FORMACIONS XCB curs 2021-2022
Taller d’observació entre iguals
13 de desembre 2021 | Primera sessió de les persones que participen del taller d’observació entre iguals de la Xarxa de Competències Bàsiques. |
28 de gener 2022 | |
24 de febrer de 2022 |
|
Documents XCB 20-21
PLA DE TREBALL
⇒ PASSEM EL PODER DE L’AVALACIÓ ALS APRENENTS
-
-
- Tasca individual : Carpeta d’aprenentatge
-
⇒ Miniguia per a la redacció d’objectius de millora, criteris i indicadors d’avaluació
⇒ Com podem implicar els alumnes i les alumnes en l’informe d’avaluació trimestral?
⇒ Plantilles d’Exit tickets (editables per canviar l’idioma del text): auto i coavaluació.
⇒ L’escala del feedback (web Avaluar per aprendre).
⇒ L’amic crític de l’escala del feedback (web Avaluar per aprendre).
⇒ Preguntes per promoure la reflexió quan implementem el diari d’aprenentatge (web Avaluar per aprendre).
⇒ Autoavaluació i Coavaluació. Serveix a l’aprenent per revisar i millorar una activitat o tasca de manera individual (autoavaluació) o entre iguals (coavaluació).
⇒ Base d’orientació . Pautes per fer una base d’orientació amb l’alumnat.
⇒ Carpeta d’aprenentatge . Facilita a l’alumne el què ha après i COM ho ha après, per mitjà d’un recull raonat d’evidències diverses. Pautes per passar de l’àlbum o dossier d’aula a la carpeta d’aprenentatge.
⇒Compartir objectius i criteris d’avaluació
-
-
- Tasca col·lectiva: Observació entre iguals
-
⇒ L’observació entre iguals com a mecanisme de desenvolupament professional docent : Full de ruta
⇒ Observació entre iguals, mecanisme de desenvolupament professional docent
Formacions XCB curs 20-21
1a SESSIÓ Coordinadors “L’escola que volem”
Vídeo de la conversa amb Fernando Hernández (UB) sobre els reptes i les oportunitats del context actual: “L’escola que volem”
21 d’octubre 2020 | Com avancem per no tornar enrere en l’avaluació | Neus Sanmartí |
25 de novembre 2020 | Com recollir les evidències del que s’ha après i de com s’ha après? La carpeta d’aprenentatge II | Taula rodona XCB0 |
27 de gener 2021 | Observació entre iguals. Resultats, valoracions, presentació d’experiències. | David Duran |
10 de març 2021 | Feedback. El bon ús dels instruments d’avaluació per a la regulació i millora de l’aprenentatge
Exemples de bastides i dinàmiques per promoure el feedback i afavorir reflexió: |
Héctor Ruiz |
28 d’abril 2021 | Com recollir les evidències del que s’ha après i de com s’ha après? La carpeta d’aprenentatge III | Meritxell Monguillot |
26 de maig 2021 | Què hem après? | XCBT |
“Avaluar és aprendre”