4. Família i escola

Aquest espai ofereix eines amb la voluntat de facilitar la participació de les famílies en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació, i promoure’n, com a conseqüència, l’èxit educatiu.

Hi trobareu una diversitat de temàtiques d’interès educatiu, vinculades a orientacions, recomanacions, enquestes de coneixement i formacions, a fi que famílies i escola sumin en la tasca compartida de l’educació dels infants i joves.

(Enllaç a la imatge)

_________________________________________________________________________________________________________________

Famílies digitals

Des del Pla d’educació digital de Catalunya 2020-23 i el Pla de millora d’oportunitats educatives, impulsats des del Departament d’Educació, neix la iniciativa Famílies digitals per facilitar l’adquisició de la competència digital per part de les famílies i donar resposta des de l’acompanyament a les seves necessitats.

Els objectius i línies d’actuació són els següents:

Cronologia: