11. Materials dels Grups de Treball

GRUPS

DE

TREBALL

Sites de materials de matemàtiques per a EI i EP Sites de problemes matemàtics visuals a   E. Infantil Curs Odissea per treballar les competències matemàtiques a l’ESO Sites de recursos i materials matemàtics per EI i EP Sites de matemàtiques de l’Escola Sa Forcanera
Sites amb materials per a la lectoescriptura de P3 fins a 3r  Sites amb materials per a la lectoescriptura E.Infantil i C. Inicial Sites amb propostes didàctiques per treballar emocions a partir de textos literaris. ESO,Bat.,etc.  Sites per treballar pràxies bucofonatòries, sons i sorolls, síl·labes, fonemes, paraules i lletrejar. EI i CI Sites per difondre la vida i l’obra de Bolaño i el seu vincle amb Blanes. 3r-4t ESO i BAT.
La llengua anglesa
Sites amb activitats competencials per a la millora de la llengua anglesa. P5 i EP

Sites L’hort escolar ecològic com a recurs educatiu Sites amb material elaborat per mestres de l’Escola Sant Iscle i l’Escola Salvador Espriu de Vidreres per definir una línia coherent de Coneixement del medi a Primària Sites per conèixer l’oferta lúdica i cultural de Lloret de Mar, Blanes, Tossa de Mar. ESO,Bat. Sites amb metodologies i recursos que poden afavorir la integració emocional per mitjà d’un treball creatiu.

Sites amb propostes d’ambients diversos de l’Escola Salvador Espriu
Sites de recull d’activitats dissenyades a partir del mètode Montessori. EI i EP