8. Xarxa Territorial de Transformació Educativa

Centres de La Selva II que en formen part:

Institut Escola Lloret de Mar ESC Les Arrels (Maçanet de la Selva) ESC Quatre Vents (Blanes) ESC Pompeu Fabra (Lloret de Mar)
Les 7 dimensions de la transformació educativa
Curs 22-23

Jornada de tancament de les Xarxes Territorials de Transformació Educativa (XTTE) de Girona

Girona, Les Xarxes Territorials de Transformació Educativa han esdevingut una estructura de desenvolupament professional docent clau al territori, convertint-se en un espai de reflexió i debat entre iguals, de creixement a nivell personal i professional, un espai d’aprenentatge compartit on els centres són els protagonistes i intercanvien experiències, fent possible la transformació i la millora constant del nostre sistema educatiu.
El passat dijous dia 25 de maig va tenir lloc al CRP del Gironès la jornada de tancament de la xarxa de transformació educativa gironina d’aquest curs 2022/23. Va ser un dia de reconeixement i celebració.

Els centres de la xarxa van gaudir d’una conversa diàleg amb Neus Heras al voltant de dos temes: “L’avaluació gratificant: una altra mirada” i “Treballar la llengua des de les matèries no lingüístiques”.  A continuació podeu disposar de les presentacions digitals:

Pel que fa a bones pràctiques l’Escola Gegant del Rec va fer la presentació: “El nostre projecte artístic: Planter”. L’alumnat del centre va tancar la jornada amb un concert de corda amb la col·laboració d’artistes professionals.

27/10/22 01/12/22

El nostre camí… curs 21-22

Jornada de Benvinguda
21/09/21

Retrobada:
Focalitzem-nos!
4/11/21

Endinsem-nos !
Fem recerca! Compartim!
16/12/21
Investigació en l’acció! Compartim!
17/02/22
Pilotem! Compartim!
31/03/22
Compartim les Evidències!
Propostes de futur!
9/06/22
Jornada de Tancament
6/07/22

Les XTTE a Girona, juntes!

Les xarxes s’han convertit en una forma organitzativa molt important i són clau per avançar cap a un model de qualitat educativa que es fonamenta en un aprenentatge centrat en l’alumnat.

La Xarxa Territorial de Transformació Educativa Gironina pretén donar resposta a les necessitats de canvi i de millora de cada centre, a partir del treball reflexiu realitzat de forma col·laborativa i cooperativa. Ens trobem i creem un espai de coneixement, formació, reflexió i acompanyament on es fomenta el debat, el diàleg, la participació i l’intercanvi d’experiències, i on de forma compartida es construeix aprenentatge, fent possible la transformació. Juntes!

Enllaç: Xarxes Territorials de Transformació Educativa (XTTE)