Adaptació dels tres contes premiats dels Jocs Florals Escolars 2022

El programa “Una mà de contes” està a punt d’estrenar tres capítols nous al SX3.cat, que són una adaptació dels projectes guanyadors en la categoria de conte audiovisual il·lustrat de la novena edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

L’abella de la magrana“, conte finalista adaptat de l’original “Animals dalinians”, dels alumnes de l’Escola Llevantí de Mar de Sant Antoni de Calonge, té la il·lustració de Noé Aceitón, Aina Espin i Meritxell Garriga, i la música de Miguel Bruño i Néstor Alejandro Salas Mendoza.

Escoles, artistes i músics han dut a terme un treball en equip que ha fet possible tenir les tres històries a punt d’estrenar. El grup Caçafantasmes de l’Escola Pau Sans de l’Hospitalet; el grup Els Investigadors, de l’Escola Llevantí de Mar, de Sant Antoni de Calonge, i el grup Shake It Off, de l’Escola Pau Casals de Rubí, han treballat amb els alumnes del curs d’Il·lustració de l’Escola Massana i de Composició Musical per a Audiovisuals de l’ESMUC.

Podeu veure el conte en el següent enllaç.