Xarxes per al canvi. Curs 2021-2022: L’escola com a organització que aprèn

Un curs més, els centres de Sarrià i Sant Gervasi s’impliquen en la transformació educativa també des del programa de les Xarxes per al Canvi. El Servei educatiu de Sarrià i Sant Gervasi i a través de les dinamitzadores de referència de la Xarxa 1 i la Xarxa 2 continuarem col·laborant amb els centres en la seva transformació educativa, a través de compartir temps de reflexió pedagògica, treballant des de la confiança i la coresponsabilitat per coTransformar els centres i millorar la qualitat educativa i els aprenentatges d’infants i joves.

Les xarxes estan organitzades amb la idea de fomentar una bona col·laboració entre els centres escolars que comparteixen Unitat Educativa de Referència per garantir un impacte sistèmic d’equivalència entre centres, vetllant i fomentant la cultura d’aprenentatge entre iguals de tota la comunitat educativa.

Aquest curs partim dels aprenentatges realitzats en cursos anteriors i volem posar el focus en L’escola com una organització que aprèn.

Organitzarem el treball de la xarxa d’aquest curs en 4 sessions centrades en els temes següents:

En aquest article us compartim la presentació on trobareu com serà l’organització i calendari d’aquest curs amb el fil conductor L’escola com una organització que aprèn que ens acompanyarà en totes les sessions. Desitgem que us sigui inspirador:

Des dels espais de documentació de cada xarxa podreu accedir al contingut treballat en cada una de les sessions:

Espai Xarxa 1 Sarrià

Espai de la Xarxa 2 Sant Gervasi