Jocs Florals Escolars de Sarrià Sant-Gervasi. Curs 2023-2024

Un any més, ens plau comunicar-vos la convocatòria de Districte dels Jocs Florals Escolars de Sarrià-Sant Gervasi 2024 que inclouen, també, les bases de de la categoria “Conte Audiovisual il·lustrat“.

Els Jocs Florals Escolars constitueixen un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals del seu centre educatiu. Els treballs seleccionats a cada centre participen als Jocs Florals Escolars de districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria i modalitat d’entre tots els presentats.

Posteriorment els treballs guardonats poden passar a les fases de Barcelona i Catalunya segons les bases pròpies d’aquests concursos que, tot i ser semblants a les de Districte, ofereixen menys modalitats guardonades.

Calendari 2024

Bases de participació Sarrià-Sant Gervasi 2024

Bases de participació Barcelona 2024

Plantilla de mostra lliurament de treballs (us l’heu de descarregar)