XIV Jornades d’Innovació a l’Etapa d’Educació Infantil

Enguany l’ICE de l’UAB celebrem les XIV Jornades d’Innovació a l’Etapa d’Educació Infantil, amb el títol Qui educa avui?

Tal i com apunten alguns investigadors, part de les inquietuds i de les dificultats que qüestionen actualment l’escola (l’equitat, l’atenció personalitzada, la incorporació de les famílies en el debat educatiu…) només poden ser repensades en col·laboració amb la comunitat exterior, en un treball transversal d’escolta entre els diferents agents educatius del territori.

Consulteu el programa i accediu al formulari d’inscripció en aquesta pàgina http://www.uab.cat/web/formacio/professorat/programa-xiv-jornades-educacio-infantil-1345763592650.html